Tuesday, June 1, 2010

CUTI SEMESTER

betapa bosannya cuti semester kali ini tak dapat aku gambarkan melalui kata-kata disebabkan ketandusan wang aku tak keluar rumah dan aktiviti hangout bersama kawan-kawan sifar=0/tiada aku malas(senang cakap malulah nak mintak mak ayah)
sebab aku dapat duit mara, cuma sekarang ni aku tak berkesempatan ambil lagi sebab emak sangat sibuk.
tunggu lah duit,haha.(yang akan diambil semasa cuti sekolah)sekarang ini aku sedang membiasakan diri aku dengan rutin-rutin aku yang sangat bosan antaranya ialah:-


  • mengemas rumah
  • membasuh kain
  • melipat kain
  • sidai kain
  • tolong emak masak + kemas dapur setelah digunakan olehnya
  • gosok baju maryam dan aziz
  • tunggu maryam selamat keluar ke rumah dan menaiki van ke sekolah
  • kene bebel dengan ayah setiap petang sebab ade je bende yang tak perfect kat ayah.
huh.inilah kerja-kerja yang aku buat sepanjang bercuti ni.hmm.
yang last sekali pun boleh dikira sebagai kerja sebab aku terpaksa menadah teliga mendegar ayah
mendendangkan bebelannya.seronok aku.
terima kasih ayah.



No comments:

Post a Comment