Sunday, June 13, 2010

antara A , F dan TANGISAN

"Eh!asal ko selalu senyum ah setiap kali kau masuk kelas?"

"apasal ko ni F? kusut je aku tengok dah macam tak betul dah.kau ni la kan.
aku senyum pun jadi issue ke?"

"ye lah ko selalu sangat happy,tak pun mesti keje ko ketawa je.kau ok tak?"

"hahaha"(ketawa).tu lah lambang kebahagiaan.aku tak pernah fikir masalah aku.Masalah tu letak belakang dulu.
kau selalu-selalulah senyum ye.
Mesti dah tak kusut-kusut lagi dah".
"hahahahahaha"(ketawa lagi)


"Ade pulak macam tu eh?"


hidup aku ni gelak ketawa dah jadi benda wajib.
aku suke sangat gelak, jadi tak normal dan bukan diri aku kal
au aku tak ketawa sehari.
tapi orang tak tahu sebenarnya aku tak suka gelak.

aku..
aku..

aku..sebenarnya...
lebih..
suka..



MENANGIS...

No comments:

Post a Comment