Wednesday, January 12, 2011

"mereka"

Aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang tapi semakin lama aku semakin tak selesa dengan keadaan sekeliling aku.Bukan aku tak bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni tapi sebenarnya aku takut yang pendapat aku tak boleh diterima oleh orang lain.Pernah seketika dulu kita berkawan dan bersosial bersama-sama tapi sekarang aku tak tahu kenapa aku sering elakkan diri dari duduk semeja dengan mereka.Aku bukan antisosial cuma aku perlukan warna baru dalam hidup aku,suasana yang baru bersama mereka-mereka yang mempunyai sama minat dengan aku, mereka yanng boleh memberi pendapat dan menerima pendapat aku.Hidup aku cukup bila ada family aku dan mereka yang memahami aku.

1 comment:

  1. kau x anti sosial laa .. kalau aku nk jd warne baru dlm hidup kau blh ? :)
    aku nk cube jd org tu blh ? :D

    ReplyDelete