Sunday, January 16, 2011

jauh

Aku tak tau kenapa semua dah kena sekarang ni.Apa yang aku cuba plan semakin tak menjadi.Apa yang aku harapkan semakin jauh dari aku.Semua jadi kucar-kacir.Semua benda ni jadikan aku semakin jauh dari mereka semua walau pun dekat sebenarnya aku dengan mereka semua. Disebabkan satu benda ada gap yang luas antara aku dan mereka semua.Aku benci keadaan yang tak betul ni.Aku mungkin perlukan sedikit motivasi.Mungkin aku sangat rindukan mereka yang aku sayang.Nak balik tapi kadang-kadang aku rasa macam takde sapa yang nampak kewujudan aku.So, lebih baik stay kat tempat yang sepatutunya aku berada.Kadang-kadang aku tunggu pangiilan telefon dari family 1,2,3,4,5 hari aku tunggu tapi tak de sorang pun yang telefon.Mereka buat aku terfikir, sibuk sangat ke?? parent orang lain boleh je telefon.Tapi aku cuba untuk berfikiran positif mungkin mereka mahu aku lebih berdikari jangan selalu sangat bergantung pada family.

yeke??
aku rindu sebenarnya :|

No comments:

Post a Comment