Friday, November 26, 2010

-,-

Aku selalu cakap dekat kawan-kawan dan family aku yang aku suke orang yang same perangai macam aku.
aku tak suke orang yang perangai bertentangan dengan aku.Contonya aku ni suka bercakap,gelak, makan banyak,bola,merepek,tidur.So orang yang aku suke atau sayang masa akan datang mesti macam tu jugak.Tapi dorang kata relationship macam ni takkan menjadi.Mereka kata kita mesti cari orang yang bertentangan sifatnya dengan kita.

Dorang cakap:-
  • kalau dua-dua nak bercakap sapa yang nak dengar?
  • korang suke team bola yang berbeza so nanti mesti jadi isu karang kalau ade yang kalah.(ye ke?)
  • tidur?tu memang hobi aku.so kalau la masa akan datang suami aku macam aku jugak kaki tidur ,keje satu haram pun tak jalan.Makan pasir la aku.
  • kalau dua-dua suka merepek jadi bilanya nak serious?
So?

No comments:

Post a Comment