Friday, November 5, 2010

R I N D U

banyak aku nak cakap...
tapi yang paling penting aku nak cakap yang aku rindu.
aku rindu kan semua.rindu waktu kita lepak sama-sama.
gelak,buat cerita mengarut,lepastu sambung sampai jadi sebuah cerita tipu.
aku nak putar balik keadaan.Tapi tak boleh kan.Alahai...dah masuk mood leleh ni.Tapi sumpah RINDU keadaan macam tu.Aku call dan korang angkat.TERIMA KASIH.Lepastu layan cerita mengarut aku yang nak kawen time degree dengan fahrin ahmad pulak tu mengarut kan?
Tapi TERIMA KASIH sebab layan aku, aku suke bile dapat dengar suara korang.Aku post something kat FB korang comment.TERIMA KASIH.At least aku tau yang korang masih kenal aku, aku suke sangat.Bile aku duduk sorang-sorang mesti teringat kan korang.Kite semua dah jauh kan.Tapi takpe 'jauh di mata dekat di hati'..jiwang pulak.

ape-ape pun aku sayang korang dan TERIMA KASIH sebab masih ingat kan aku

No comments:

Post a Comment