Friday, August 6, 2010

status facebook

"if i could change everything" *suffer*


comment kawan


‎..ape bnde yg ko nk change sgt tu?

aku jawab

macam2, tak tertulis kalau nak tulis kat sini.ade la setebal novel yang aku bace tak pun sebanyak episod cite kore yg selalu aku tengok.


hmm.aku tak tau ape yang aku nak ubah sangat tu.
kebelakangan ni hidup aku macam kucar-kacir sikit.
dari segi luaran aku masih boleh bergurau,gelak dan cakap bende yang merapu2 lagi.
tapi sebenarnya aku tak nak gelak pun.
aku tak teringin pun cakap bende-bende merapu tu.
tapi...
bende tu still terjadi kan??
kadang-kadang aku rase macam nak duduk sorang-sorang dalam bilik kosong lepastu kunci dari luar.
biar orang tak tahu kewujudan aku.


aku confuse sebenarnya.

4 comments:

  1. nad...anything that you want to share with me..go ahead..aku sentiasa ade mase untuk kau weyh...

    aku pun tengah macam tuh jugak .... lagi depress lagi aku banyak aku mengarut...

    ReplyDelete
  2. tu lah.aku pun macam dah jadi bukan diri aku sekarang ni.
    aku bertahan untuk orang2 yang aku sayang.

    ReplyDelete
  3. haish.kalau cerita kat orang pun tak semua boleh ada masa untuk kita kan.hurmm.azuan akan berlepas ke jakarta buat medic nanti...aku gembira..tapi agak sedih..jarang le reaksi spontan lah lepas nih kan...huhu..walaupun ada plan nak jumpa kat tengah nanti..hurmm..

    ReplyDelete
  4. salu je megarut gn kite.
    pastu cakp xnk gelak. padahal da cm nk terkentut ble gelak.
    hee.
    xpe.
    yg penting hidup kene happy.

    even kite ade masalah besar.
    no worries.
    :)

    ReplyDelete