Friday, July 30, 2010

pengarang jantung family aku.


impian dia:-
  1. nak masuk AF9
  2. nak jadi doktor kanak-kanak
  3. nak beli rumah banglo
  4. nak pakai kereta estima
yang dia suka:-
  1. chocolate
  2. barbie.com
  3. lagu lady gaga
  4. merepek
ayat die yang aku suke:-
  1. "yam rase tubuh badan yam dah macam mak,sakit-sakit lah"
  2. (kalau result tak ok)"ayah yam tak pandai pun tak pe asalkan solat,betul kan ayah??"
  3. "mak ingat senang ke bahasa arab??cube mak buat.mak pun tak boleh jawab tau.(semasa dapat result bahasa arab cukup2 makan je)
dia ialah:-
Maryam bt Mat Nazan.


aku sayang die.
aku sanggup buat ape pun untuk die.


3 comments:

  1. that is why kau selalu marah dia..dan selalu cerita pasal dia...

    ReplyDelete
  2. kirim salam sama itu maryam. :)

    ReplyDelete
  3. bila aku cerita pasal dia aku mesti gelak.tu la,bila sedih je ingat die terus ok.

    ReplyDelete